Kan ik mijn online bestelling ophalen?

Ja, online bestellingen kunnen opgehaald worden in de winkel te Brugge. Uitsluitend na bevestiging via mail! De procedure is als volgt:

  1. Kies jouw favoriete producten en plaats ze in het winkelmandje.
  2. Kies als verzendmethode 'Afhalen in winkel'. 
  3. Betaal jouw online order. Pas nadat dit gebeurd is, zal jouw order verwerkt worden. 
  4. Ons team verwerkt met veel liefde jouw online bestelling. 
  5. Je ontvangt eerst een orderbevestiging + nummer. Eens de bestelling klaar staat voor afhaling, contacteren wij jou. Je ontvangt een mail met onderwerp 'ORDER KLAAR'. 
  6. Hou jouw ordernummer bij de hand bij afhaling. Het dragen van een mondmasker, ontsmetten van de handen en afstand bewaren is verplicht. 
  7. #STAYSAFE


Waarom kan ik mijn bestelling niet afronden?

Wanneer een product niet op voorraad is, kan je dit toch in het winkelmandje leggen. Bij het afrekenen zal je de melding krijgen dat producten met een *** niet beschikbaar zijn in de door u gewenste hoeveelheid. Naast of onder de naam van het niet beschikbare product zal je 3 rode sterretjes zien.

Indien je bij ‘aantal’ meer dan 1 hebt ingevuld, kun je proberen het aantal te verminderen. Blijven de sterretjes zichtbaar? Dan is het helaas niet mogelijk om dit product te bestellen en zal je dit moeten verwijderen uit het winkelmandje. Dit doe je door op het rode kruisje naast het artikel te klikken.

Bestel je op een smartphone of tablet en zie je de sterretjes niet staan? Draai dan even het scherm horizontaal en dan zouden ze zichtbaar moeten zijn.


Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Wanneer je iets wil toevoegen aan je bestelling, kan dit niet meer telefonisch of via mail gebeuren. Dan raden wij aan om een nieuwe bestelling te plaatsen met de producten die je nog wenst te ontvangen. Plaats in de opmerkingen het ordernummer van jouw vorige bestelling met de melding dat je de huidige bestelling hieraan wil toevoegen. Daarna stuur je een e-mail naar orders@asap-nails.com met jouw 2 ordernummers en de vermelding dat je deze bestellingen wil samenvoegen.


Wat is de levertermijn van mijn pakket?

We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Weet echter dat we niet elk pakket op de dag van de bestelling kunnen verzenden. Daarnaast hebben ook de transportdiensten het erg druk en kan jouw bestelling ook daar vertraging oplopen. Reken ongeveer op een 3 tot 5 werkdagen. We houden je telkens op de hoogte van de status van jouw bestelling via mail. Bij eventuele problemen contacteren wij jou persoonlijk.  


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

ZOLANG DE MAATREGELEN OMTRENT COVID-19 GELDEN BIEDEN WE GRATIS VERZENDING AAN VANAF EEN AANKOOPBEDRAG VAN €50 EXCL. BTW. 

België

  • bedrag < € 99 : verzendkost bedraagt € 5,74 excl. BTW
  • bedrag > € 99 : GRATIS verzending
  • de gratis verzending is niet van toepassing op bestellingen die verstuurd worden op pallet (o.a. manicuretafels, behandeltafels en professional extrator units)

Nederland 

  • bedrag < € 99 : verzendkost bedraagt € 12,50 excl. BTW
  • bedrag > € 99 : GRATIS verzending
  • de gratis verzending is niet van toepassing op bestellingen die verstuurd worden op pallet (o.a. manicuretafels, behandeltafels en professional extrator units)

Duitsland - Frankrijk - Luxemburg

  • de verzendkost bedraagt € 12,50 excl. BTW
  • de verzendkost voor manicuretafels, behandeltafels en professional extractor units bedraagt € 39,95 - 179,95 (palletservice) excl. BTW


Wat is FIFO?

Wij werken volgens het FIFO-systeem: First In First Out. De bestellingen die wij eerst binnenkrijgen, zullen als eerste de deur uitgaan.


Mijn bestelling is volgens GLS geleverd, maar ik heb niets ontvangen?

We raden aan om eerst in de buurt rond te vragen, want het kan zijn dat jouw pakket afgeleverd werd bij de buren. Wanneer je het nergens terugvindt, mag je ons uiteraard contacteren en dan helpen wij jou verder.