Herstel & Reparatie
Heeft je toestel onderhoud of herstel nodig? Hieronder vind je alle informatie en het stappenplan. Je kunt je reparatie in de winkel aanmelden of online via het formulier.
Tip: je kunt het formulier ook hieronder embedden zodat klanten niet hoeven door te klikken.
Stappenplan
-
Reparatie aanmelden
Kom langs in de winkel om het defect te melden, of meld je reparatie online aan via het formulier. -
Formulier invullen
Vul het formulier volledig in met een duidelijke omschrijving van het probleem. Voeg indien mogelijk foto’s toe voor extra toelichting.
Toestel opsturen
- Voeg het ingevulde formulier én een kopie van de aankoopfactuur bij in de doos.
- Verpak het toestel stevig en schokbestendig (originele verpakking of vergelijkbaar).
Reparatieplanning
Droogfrees
- Meestal plaatselijk herstel
- Gemiddelde doorlooptijd: 1–2 weken
Natfrees
- Gemiddelde doorlooptijd: 4–6 weken
- Afhankelijk van onderdelen, drukte en verlofperiodes bij de fabrikant
Offerte en minimumkosten
Voor we starten, nemen we altijd eerst contact op per e-mail of telefoon met een offerte voor de herstelling of het onderhoud.
- Minimumkost droogfrees: €60 excl. btw
- Minimumkost natfrees: €100 excl. btw
Uitvoering
Na akkoord op de offerte voert onze technieker de reparatie uit. Als er vertraging optreedt of er bijkomende kosten zijn, brengen we je meteen op de hoogte.
Klaar en afhalen
Je ontvangt een bericht zodra de reparatie is afgerond. Je kunt het toestel ophalen in de winkel of we spreken een alternatieve levering af.
Bruikleentoestel
Een bruikleentoestel is mogelijk, mits vooraf aangevraagd en onder voorbehoud van beschikbaarheid. Er wordt een borg gevraagd.
Onderdelen los verkrijgbaar
Veel onderdelen zijn ook los verkrijgbaar, waaronder snoeren, laders, adapters, voetpedalen, spraytanonderdelen en houders voor handstukken. Zo hoef je niet altijd een compleet nieuw toestel aan te schaffen.
Online reparatieformulier
Vervang de URL hieronder door die van jouw formulierprovider (bijv. Mautic, Google Forms of een eigen pagina).